Tuetut lomat 2021

Lautsian teemoitetut lomaviikot Hyvinvointilomat ry:lle

Kevät 2021

Kevään lomien hakuaika 1.–30.11.2020

15.-20.3. Yhdessä enemmän (Ma-La)
Lomalla käsitellään yksinäisyyttä ja sen torjumista, luodaan uusia ystävyyssuhteita, ryhmäydytään ja saadaan vertaistukea oman hyvinvoinnin tukemiseen sekä toimintakyvyn ylläpitämiseen.

22.-27.3. Hyvänmielen loma (Ma-La)
Loman tavoitteena on motivoida lomalaisia ryhmäytymään ja löytämään erilaisia avaimia arjen hallintaan. Yhteisissä tuokioissa saat vertaistukea sekä vahvistat ja tuet omaa psyykkistä
hyvinvointiasi. Pidämme toimintakykyä yllä monipuolisella liikunnalla.

12.-17.4. Sydänloma (Ma-La)
Loman tavoitteena on motivoida lomalaisia ryhmäytymään ja samalla torjumaan yksinäisyyttä. Yhteisissä tuokioissa saat huomaamattasi vertaistukea ja otamme huomioon sydämen terveyden edistämisen. Monipuolisessa liikuntaohjelmassa huomioimme sydämen hyvinvoinnin ja toimintakyvyn ylläpitämisen.

19.-24.4. Hyvänmielen loma (Ma-La)
Loman tavoitteena on motivoida lomalaisia ryhmäytymään ja löytämään erilaisia avaimia arjen hallintaan. Yhteisissä tuokioissa saat vertaistukea sekä vahvistat ja tuet omaa psyykkistä
hyvinvointiasi. Pidämme toimintakykyä yllä monipuolisella liikunnalla.

26.-1.5. Hyvänmielen loma (Ma-La)
Loman tavoitteena on motivoida lomalaisia ryhmäytymään ja löytämään erilaisia avaimia arjen hallintaan. Yhteisissä tuokioissa saat vertaistukea sekä vahvistat ja tuet omaa psyykkistä
hyvinvointiasi. Pidämme toimintakykyä yllä monipuolisella liikunnalla.

3.-8.5. Sydänloma (Ma-La)
Loman tavoitteena on motivoida lomalaisia ryhmäytymään ja samalla torjumaan yksinäisyyttä. Yhteisissä tuokioissa saat huomaamattasi vertaistukea ja otamme huomioon sydämen terveyden edistämisen. Monipuolisessa liikuntaohjelmassa huomioimme sydämen hyvinvoinnin ja toimintakyvyn ylläpitämisen.

10.-15.5.Hyvänmielen loma (Ma-La)
Loman tavoitteena on motivoida lomalaisia ryhmäytymään ja löytämään erilaisia avaimia arjen hallintaan. Yhteisissä tuokioissa saat vertaistukea sekä vahvistat ja tuet omaa psyykkistä
hyvinvointiasi. Pidämme toimintakykyä yllä monipuolisella liikunnalla.

17.-22.5. Puhtia työvuosiin – loma työikäisille (Ma-La)
Työikäisten lomalla painottuvat psyykkisen ja fyysisen toimintakyvyn ylläpitäminen, arjen hallintakeinojen jakaminen, vertaistuki, yksinäisyyden torjuminen sekä ryhmäytyminen.

23.-28.5 Muistiloma  (Su-Pe)                  

Loman tavoitteena on löytää keinoja muistin kehittämiseen ja ylläpitämiseen. Yhteisissä tuokioissa saat vertaistukea ja ryhmäydyt muiden lomalaisten kanssa. Monipuolinen liikuntaohjelma edesauttaa toimintakyvyn ylläpitämistä.